Module "Evenementenbeheer"

De eenvoudigste opvolging voor uw evenementen doordat alles, van uitnodiging over betaling tot evaluatie, online kan gebeuren.

Overzicht van de mogelijkheden

Een evenement bevordert het fysieke contact tussen iedereen die uw vzw een warm hart toedraagt. Het is de nodige aanvulling op al die online contacten om iedereen bij de werking van uw vzw betrokken te houden.

Een evenement kan zeer eenvoudig zijn, zoals een bestuursvergadering of een workshop, of meer complex zoals een seminarie of een ledendag.

vzwOnline ondersteunt alle taken voor het beheer van evenementen:

  1. Plannen en voorbereiden
  2. Verzamelen van inschrijvingen
  3. Opvolgen van de betalingen
  4. Rapporteren

 

Plannen en voorbereiden

Een leuk evenement is er eentje dat soepel loopt, dat betekent een vlotte voorbereiding. vzwOnline voorziet mogelijkheden om de benodigdheden op te volgen, deelnemerslijsten op te vragen en naamkaartjes aan te maken.

 

Verzamelen van inschrijvingen

Zowel de deelnemer zelf via online formulieren als het ledenadministratie met beheersformulieren op de eDesk kunnen inschrijvingen registreren.

Met diverse opties kan online annuleren, verschillende tarieven, een maximaal deelnemeraantal of een wachtlijst aangemaakt worden.

 

Opvolgen van de betalingen

Voor elke inschrijving genereert vzwOnline automatisch de betalingsuitnodiging als PDF verzonden naar de deelnemer. De betaling kan gebeuren via overschrijving.

 

Rapporteren

Verschillende standaardrapporten zijn beschikbaar om totalen te bepalen en te visualiseren in rapporten en statistieken.

Alle informatie van 1 activiteit in 1 overzicht

 

 

Automatische publicatie op de website, mobiele site

 

 

Inschrijvingsoverzicht met directe acties voor etiketten, campagnes e.a.

 

Koppelingen

vzwOnline is meer dan wat de afzonderlijke modules te bieden hebben. Door de soepele en naadloze samenwerking van de verschillende modules krijgt u verschillende extra mogelijkheden indien u ze combineert.

Websitebeheer

  • Automatisch een kalender tonen van alle toekomstige activiteiten
  • Een archief maken van succesvolle voorbije evenementen met foto’s en/of verslagen
  • Online inschrijvingen verzamelen voor één of meerdere personen en volgens verschillende tarieven
  • Een evenement evalueren met een vragenlijst voor de deelnemers

Bekijken wat u met Websitebeheer kan >>

 

Ledenbeheer

  • Voor elke contactgroep die u aanmaakt kan u aparte tarieven toepassen bij de evenementen
  • Rechtstreeks vanaf het evenement kan u een campagne starten met als doelgroep alle personen die reeds inschreven - bvb. vorig jaar op dezelfde activiteit - of die nog niet inschreven
  • Automatische aanmaak van de betalingsuitnodiging en verzending per PDF naar de inschrijver
     

Bekijken wat u met Ledenbeheer kan >>

 

Boekhouding

  • Inboeken van de deelnameprijs als ontvangsten

Bekijken wat u met de Boekhouding kan >>

 

 

U kan een idee krijgen van de werking met de demosite DemoPlanes.vzwonline.be
Meer weten en een live demonstratie bekijken?  Schrijf dan in op één van onze workshops
Deze module kan u gebruiken in de formules: Evenementenadministratie en All-in-one. Probeer eerst gratis.